SFr. 158.00
€ 170.64
BTC 0.0027
LTC 2.078
ETH 0.0528


bestellen

Artikel-Nr. 18152818


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Steven Campbell
  • Peter Tschmuck
  • Philip L. Pearce
  • Music Business and the Experience Economy: The Australasian Case 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Mai 2015  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Australasia;digital era;experience economy;music business / B / Business and Management / Business applications / Company, commercial & competition law# general / Cultural Management / Cultural Studies / Culture—Study and teaching / E-Commerce / e-Commerce and e-Business / E-commerce# business aspects / e-Commerce/e-business / Industrial Management / International business / Law and Economics / Management / Management science / Marketing / Media Management / Media Studies / Music / Public international law# economic & trade / Regional and Cultural Studies / Regional Cultural Studies / Regional Studies
    ISBN:  9783642426933 
    EAN-Code: 
    9783642426933 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  3693 gr 
    Seiten:  229 
    Illustration:  IX, 229 p. 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Music Business and the Experience Economy is the first book on the music business in Australasia from an academic perspective. In a cross-disciplinary approach, the contributions deal with a wide-range of topics concerning the production, distribution and consumption of music in the digital age. The interrelationship of legal, aesthetic and economic aspects in the production of music in Australasia is also highlighted as well as the emergence of new business models, the role of P2P file sharing, and the live music sector. In addition, the impact of the digital revolution on music experience and valuation, the role of music for tourism and for branding, and last but not least the developments of higher music education, are discussed from different perspectives.
      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!