|
Marketing and Supply Chain Management: A Systemic Approach
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
September 2017
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781138181656 |
EAN-Code:
|
9781138181656 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 246 mm / B 174 mm / D |
Gewicht: |
430 gr |
Seiten: |
232 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Marketing and Supply Chain Management is among the first to synergise marketing and SCM. Its holistic approach provides students with a macro-level understanding of these functions and their symbiotic relationship to one another, and demonstrates how both can be managed synergistically to the benefit of the organisation. This bridge-building textbook is ideal for students of marketing, logistics, supply chain management, or procurement that want to understand the machinations of business at a macro level. |
|