SFr. 65.00
€ 65.00
BTC 0.0077
LTC 0.471
ETH 0.1088


bestellen

Artikel-Nr. 2980497


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Herausgeber: 
  • Allan J. Kimmel
  • Marketing Communication: New Approaches, Technologies, and Styles 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  2005  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Kommunikation / Marketing
    ISBN:  9780199276950 
    EAN-Code: 
    9780199276950 
    Verlag:  Oxford Univ Pr 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 234 mm / B 156 mm / D 17 mm 
    Gewicht:  449 gr 
    Seiten:  320 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Marketing Communication: New Approaches, Technologies and Styles brings together leading authorities from both academia and the marketing industry to provide a comprehensive overview and analysis of the rapidly changing world of marketing communication in the 21st Century. Containing a broad tableau of perspectives, the book reflects the insights and experiences of academics and practitioners from both sides of the Atlantic. With its timely and in-depth focus on contemporary and evolving trends in marketing communication, this book will be of interest to a diverse audience of academics, students and marketing professionals. Primarily intended as a supplemental reader for undergraduate, graduate and MBA courses, the focus on emerging developments in the field will also appeal to a broad range researchers and marketing professionals.
      
     Empfehlungen... 
     Marketing Communication Policies - (Buch)
     Digital Marketing Communication in the Tourism Ind - (Buch)
     Brand and marketing communication in golf - (Buch)
     Conceptualising Marketing Communication in the New - (Buch)
     Digital Advertising and Marketing Communication - (Buch)
     Integrated Marketing Communication: Creative Strat - (Buch)
     A Philosophy of Marketing Communication: Through G - (Buch)
     Advertising Age: The Principles of Advertising and - (Buch)
     Advertising Age: The Principles of Advertising and - (Buch)
     Advertising as a marketing communication tool: Dif - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Google Plus-Page Google+ | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2018
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2018
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!