SFr. 76.00
€ 82.08
BTC 0.0014
LTC 1.139
ETH 0.0289


bestellen

Artikel-Nr. 21971978


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Sadia Habib
  • Learning and Teaching British Values: Policies and Perspectives on British Identities 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  September 2017  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    C / Church and education / Cognition & cognitive psychology / Education / Education and state / Educational Policy / Educational Policy and Politics / Educational sociology / Educational strategies & policy / Ethnicity in Education / Faith (religious) schools / Instruction / Learning / Learning & Instruction / Religion and Education / Social research & statistics / Sociology of Education / Teaching / Teaching and Teacher Education / Teaching skills & techniques
    ISBN:  9783319603803 
    EAN-Code: 
    9783319603803 
    Verlag:  Springer International Publishing 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 216 mm / B 153 mm / D 16 mm 
    Gewicht:  368 gr 
    Seiten:  192 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book engages with important debates about multicultural British identities at a time when schools are expected to promote Fundamental British Values. It provides valuable insight into the need to investigate fluid and evolving identities in the classroom. What are the implications of Britishness exploration on young people¿s relationships with and within multicultural Britain? What are the complexities of teaching and learning Britishness? Emphasis on student voice, respectful and caring dialogue, and collaborative communication can lead to meaningful reflections. Teachers often require guidance though when teaching about multicultural Britain. The book argues that when students have safe spaces to share stories, schools can become critical sites of opportunity for reflection, resistance and hopeful futures. Foreword by Professor Vini Lander

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!