SFr. 59.90
€ 59.90
BTC 0.0018
LTC 0.469
ETH 0.0533


bestellen

Artikel-Nr. 19620148


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Hilary (Savannah College of Art and Design, USA) C
  • Creative Research: The Theory and Practice of Research for the Creative Industries 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Oktober 2018  
    Genre:  Naturwissensch., Medizin, Technik 
    ISBN:  9781474247085 
    EAN-Code: 
    9781474247085 
    Verlag:  Bloomsbury Publishing PLC 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 211 mm / B 269 mm / D 13 mm 
    Gewicht:  766 gr 
    Seiten:  224 
    Illustration:  65 bw illus 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Creative Research helps readers define their research problem, decide on an appropriate research process and then undertake the project. Throughout the book, Hilary Collins introduces and analyzes different techniques and procedures for collecting and analyzing a variety of data. The skills necessary to promote the effectiveness and validity of research within the creative industries are highlighted in case studies, all of which also demonstrate what a well-designed research project can achieve.New to the second edition are detailed explorations of design thinking and ethnography as well as all new case studies on emerging tools and photographic enthnography.

      
     Empfehlungen... 
     The Art of Creative Research: A Field Guide for Wr - (Buch)
     Sonic Ethnography: Identity, Heritage and Creative - (Buch)
     Pathways of Creative Research: Towards a Festival - (Buch)
     Cultivating Pathways of Creative Research: New Hor - (Buch)
     Pathways of Creative Research: Towards a Festival - (Buch)
     Psychosynthesis: New Perspectives and Creative Res - (Buch)
     The Art of Creative Research: A Field Guide for Wr - (Buch)
     Creative Research Communication: Theory and Practi - (Buch)
     Creative Research in Economics - (Buch)
     Creative Research in Music: Informed Practice, Inn - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zur├╝ck zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2021
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2021
    Jetzt auch mit Ethereum bestellen!