SFr. 26.90
€ 26.90
BTC 0.0005
LTC 0.095
ETH 0.0088


bestellen

Artikel-Nr. 1910683


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • David A. Aaker
  • Consumerism, 4th Ed 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung
    Veröffentlichung:  1982  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9780029001509 
    EAN-Code: 
    9780029001509 
    Verlag:  Simon & Schuster N.Y. 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 214 mm / B 140 mm / D 30 mm 
    Gewicht:  780 gr 
    Seiten:  512 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    The new edition of this highly acclaimed anthology continues to provide the most comprehensive, rigorously balanced survey available of modern consumerism. Written by a wide range of experts, the 42 articles--half of them new to this edition--cover today's most important consumer and public policy issues: advertising and the disclosure of consumer information, selling practices, anti-trust issues and competition, product safety, liability, and consumer satisfaction. As in previous editions, the articles are arranged according to the steps in the process.
    New to this edition are detailed discussions of such current issues as the costs and benefits of government regulation, advertising to children, consumer information systems, and demarketing (encouraging consumers to use less of such products astobacco and energy). The final section assesses the response of business and industry to consumer pressures.

      
     Empfehlungen... 
     The Anatomy of Consumerism: The Story of Excess, G - (Buch)
     "Abandon All Hope" - consumerism and loss of ident - (Buch)
     Anti-corporate activism: Anti-globalization moveme - (Buch)
     Consumerism, Romance and the Wedding Experience - (Buch)
     Children, Consumerism, and the Common Good - (Buch)
     Managing Social Media and Consumerism: The Grapevi - (Buch)
     How Much Is Enough?: Buddhism, Consumerism, and th - (Buch)
     Political Consumerism. Eine effektive Form politis - (Buch)
     Consumerism. How much is enough? - (Buch)
     Handbook of Research on Consumerism and Buying Beh - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zur├╝ck zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2021
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2021
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!