SFr. 83.00
€ 89.64
BTC 0.0014
LTC 1.204
ETH 0.0283


bestellen

Artikel-Nr. 38393062


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Ramakrishnan Mukundan
  • 3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 5-10 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  März 2023  
    Genre:  EDV / Informatik 
    ISBN:  9783030813567 
    EAN-Code: 
    9783030813567 
    Verlag:  Springer International Publishing 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D 12 mm 
    Gewicht:  335 gr 
    Seiten:  216 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    3D Mesh Processing and Character Animation focusses specifically on topics that are important in three-dimensional modelling, surface design and real-time character animation. It provides an in-depth coverage of data structures and popular methods used in geometry processing, keyframe and inverse kinematics animations and shader based processing of mesh objects. It also introduces two powerful and versatile libraries, OpenMesh and Assimp, and demonstrates their usefulness through implementations of a wide range of algorithms in mesh processing and character animation respectively. This Textbook is written for students at an advanced undergraduate or postgraduate level who are interested in the study and development of graphics algorithms for three-dimensional mesh modeling and analysis, and animations of rigged character models. The key topics covered in the book are mesh data structures for processing adjacency queries, simplification and subdivision algorithms,mesh parameterization methods, 3D mesh morphing, skeletal animation, motion capture data, scene graphs, quaternions, inverse kinematics algorithms, OpenGL-4 tessellation and geometry shaders, geometry processing and terrain rendering.

      
     Empfehlungen... 
     3D Mesh Processing and Character Animation: With E - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!