SFr. 146.00
€ 157.68
BTC 0.0028
LTC 2.348
ETH 0.0588


bestellen

Artikel-Nr. 15603610


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Tsan-Ming Choi
  • Fashion Branding and Consumer Behaviors: Scientific Models 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Januar 2014  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
    ISBN:  9781493902767 
    EAN-Code: 
    9781493902767 
    Verlag:  Springer New York 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  International Series on Consumer Science  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 15 mm 
    Gewicht:  418 gr 
    Seiten:  164 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review, and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response. Contributors use multiple methods to analyze consumers' psychosocial needs and the extent that their fulfillment goes beyond the usefulness or value of the items they purchase as well as the fashion industry's means of communicating brand identity and enhancing brand loyalty. Along the way, these studies raise important questions about consumer behaviors, consumer welfare, environmental ethics, and the future of consumer research. Included in the coverage:

    • A symbolic interactionist perspective on fashion brand personality and advertisement response.
    • Optimizing fashion branding strategies in a fluctuating market.
    • An analysis of fashion brand extensions by artificial neural networks.
    • Domestic or foreign luxury brands? A comparison of status-  and non-status- seeking teenagers.
    • The impact of consumers' need for uniqueness on purchase perception.
    • How brand awareness relates to market outcome, brand equity, and the marketing mix.

    A breakthrough volume on the complexities of how and why we buy, Fashion Branding and Consumer Behaviors will captivate researchers and practitioners in the fields of consumer psychology, marketing, and economics.

      
     Empfehlungen... 
     Fashion Branding and Consumer Behaviors: Scientifi - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!